Het Hapsis Huis radio kent een programmaraad waarin redactionele keuzen worden gemaakt, aangevuld en uitgevoerd. Ook ondersteunt de raad inhoudelijke en artistieke keuzen voor cultuurhuis Het Hapsis Huis.

Het team bestaat momenteel uit Sander de Bakker, Wilma de Buck, Oliver Delgado, José Dusol, Dilip van Faassen, Maria de Greef, Ester Hartholt, Bouke Hennipman, Tsjerk Holtrop, Roseanne de Kloe, Yolande Kusse, Frank van Os, Myrthe Oudejans, Jenneke Riddersma, Madelon Schols, Lynn Smith, Jeroen Swart, Madelonne Tegelaar, Leander Tijdhof, Saskia Versaan, Marleen Wisse en Marlon Wong-Sioe.

De programmaraad is te bereiken via de contactpagina op de website van Het Hapsis Huis en bestaat sinds 13 november 2020.

Maatjes worden met je stoma

Rens van der Hout, ‘Haptonomie, maatjes worden met je stoma’, https://www.stomavereniging.nl/2021/02/haptonomie-maatjes-worden-met-je-stoma/, Stomavereniging (27 februari 2021) Ervaren, aanraken, gevoel en balans zijn de kenmerken van een haptonomische omgang met...