Welkom

Geregistreerde haptotherapeuten van het SvVH Netwerk van Haptotherapeuten zijn zowel actief in het wetenschappelijke veld van haptonomie als in het beroepsveld van haptotherapie.

De registratie is bedoeld om duidelijkheid te scheppen naar belangstellenden en belanghebbenden in de wetenschap en in de zorg. Sinds 11 juni 2015 worden de beroepsbeoefenaars geregistreerd.

Behalve registratie is het SvVH Netwerk van Haptotherapeuten vooral een systeem van permanente educatie van haptotherapeuten door inhoudelijke uitwisseling. Deelname aan ons netwerk met daaraan gekoppeld een registratie is mogelijk voor alle gecertificeerde haptotherapeuten.

Registratie als haptotherapeut is een gratis dienst voor hen die een akte in haptotherapie hebben behaald aan de School voor Vrije Haptonomie (‘SvVH’). Zij nemen deel aan permanente educatie en worden daarom direct opgenomen in ons register.

Het SvVH Netwerk van Haptotherapeuten is een activiteit van de Stichting Kenniscentrum Haptonomie Hapsis Utrecht.

Stichting Hapsis Utrecht | Kenniscentrum voor haptonomie
KvK 62755072

Eemstraat 7
3522 SN Utrecht